OPĽZČinnosť našich pedagógov v oblasti zdieľania poznatkov, metód dobrej praxe, v oblasti rozvoja a zvýšenia vedomostí v oblasti matematickej gramotnosti bola ukončná. Klub pozostával z piatich členov, z ktorých jeden sa priamo podieľali na vedenie mimoškolskej činnosti a mohli si s ostatnými kolegami vzájomne vymieňať poznatky a zlepšovať tým naplnenie stanovených cieľov v oblasti zlepšenia prospechu žiakov v predmetoch prepojených na matematickú gramotnosť.

 

 

 

Naši pedagógovia sa stretávali v pravidelných intervaloch s ohľadom na aktuálnu pandemickú situáciu.

Diskutovali o schopnostiach žiaka poznať a pochopiť úlohu, ktorú matematika zohráva, robiť dobre podložené úsudky a dostať sa do matematiky tak, aby spĺňala žiakove životné potreby ako tvorivého a premýšľavého človeka. 

Činnosť klubu sa zamerala na tieto oblasti poznania zo strany žiaka:

1. rozmýšľanie a usudzovanie,
2. argumentovanie,
3. komunikácia,
4. vymedzovanie problémov a ich riešenie,
5. prezentácia,
7. použitie symbolického, formálneho a technického vyjadrovania a operácií,
8. použitie pomôcok.